SERWIS
TWÓJ KOCIOŁ JEST TAK DOBRY, JAK DOBRY MA SERWIS...
...to nasze motto.
Nadrzędnym celem naszego Działu Serwisu jest utrzymanie Twojego urządzenia w idealnym stanie technicznym. Jeśli już przydarzy się awaria, nasz zespół jest gotowy, żeby uporać się z nią profesjonalnie i błyskawicznie!
Serwisujemy urządzenia grzewcze firm: ACV, ATAG, Immergas, Viessmann oraz Wolf. Ponadto serwisujemy nagrzewnice gazowe Winterwarm, Systema, Immergas, Reznor oraz aktywne systemy detekcji gazów firm GAZEX, Alter i Alkaster, a także systemy uzdatniania wody firm Judo Wasseraufbereitung i Viessmann.
Wybierając Elmar zyskujesz solidnego partnera - na zakończenie każdej usługi otrzymasz czytelny, drukowany protokół zawierający ważne dla Ciebie informacje.
Więcej o tym, jak działa nasz Dział Serwisu dowiesz się z TEGO WPISU na naszym BLOGu.
Dnia 14.12.2017 po wieloletniej współpracy awansowaliśmy do rangi Licencjonowanego Serwisu Immergas, o czym więcej przeczytasz w TYM ARTYKULE na naszym BLOGu.
W lutym 2018 rozpoczęliśmy współpracę serwisową z firmą Viessmann - na dzień dzisiejszy serwisujemy kotły gazowe serii Vitopend, Viotodens, centrale wentylacyjne Vitovent oraz stacje uzdaniania wody Aquahome.
Co możemy dla Ciebie zrobić...
Pierwsze uruchomienie
Pierwsze uruchomienie często przesądza o tym, czy Twoje nowe urządzenie posłuży długo i bezawaryjnie, czy też nie. Fachowe uruchomienie realizowane przez ELMAR to przede wszystkim:
» Kontrola poprawności zainstalowania
» Poprawne ustawienie parametrów serwisowych
» Regulacja procesów zachodzących w urządzeniu
» Montaż i konfiguracja dodatkowej automatyki
» Przygotowanie czytelnego protokołu z usługi
» Przekazanie najważniejszych informacji użytkownikowi
» Gwarancja bezpieczenej eksploatacji
PIERWSZE URUCHOMIENIE ZLEĆ PROFESJONALISTOM - ZADZWOŃ DO NAS!
Przegląd gwarancyjny lub pogwarancyjny
Przegląd zapewnia utrzymanie Twojego urządzenia w idealnym stanie technicznym, a co za tym idzie minimalizuje ryzyko awarii. Przegląd gwarancyjny dodatkowo wydłuża czas obowiązywania gwarancji producenta. Serwisanci Elmaru wykonują przeglądy według ściśle określonych reguł - tzw. ścieżek serwisowych przygotowanych przez Szefa Serwisu. Dzięki temu jakość obsługi jest zawsze na jednakowym, najwyższym poziomie.
Regularne przeglądy to między innymi:
» Ryzyko awarii ograniczone do minimum
» Bezpieczna eksploatacja
» Optymalna sprawność urządzenia
» Pierwszeństwo w dostępie do naszych usług serwisowych
ZAMÓW PRZEGLĄD JUŻ DZIŚ - ZADZWOŃ TERAZ!
Naprawa
Kiedy urządzenie ulegnie awarii możesz mieć pewność, że zajmiemy się nim profesjonalnie. Większość urządzeń jesteśmy w stanie naprawić podczas pierwszej wizyty. To dlatego, że dysponujemy odpowiednią wiedzą techniczną, doświadczeniem i sporym magazynem części zamiennych. W razie awarii poza godzinami pracy biura stali klienci mogą dokonać zgłoszenia przez telefoniczny system IVR, który połączy klienta z dyżurnym serwisantem.
Naprawa wykonana przez Elmar to zawsze:
» Fachowa i rzetelna wycena
» Oryginalne części zamienne
» Przejrzysty protokół i faktura
» Gwarancja na części i usługi
NAPRAWĘ ZLEĆ PROFESJONALISTOM - ZADZWOŃ !
Umowa serwisowa
Dla zapewnienia najwyższej bezawaryjności i zminimalizowania ryzyka przestoju proponujemy zawarcie umowy serwisowej. W ramach umowy obejmujemy stałą opieką kotłownie gazowe, nagrzewnice gazowe, systemy detekcji gazu, czy też kotły gazowe lub kaskady kotłów we wspólnotach mieszkaniowych, zakładach przemysłowych etc.
Korzyści dla Klienta to przede wszystkim:
» Priorytetowa obsługa serwisowa
» Gwarancja utrzymywania zapasów części zamiennych w magazynach Elmaru
» Dostęp do telefonicznej pomocy technicznej przez 24 godziny na dobę
» Realizacja przeglądów w wyznaczonych terminach bez konieczności pamiętania o nich
ZAPYTAJ O UMOWĘ SERWISOWĄ JUŻ TERAZ - ZADZWOŃ!
NASZE ATUTY TO PRZEDE WSZYSTKIM
Profesjonalna obsługa techniczna urządzeń
Doskonałe przygotowanie techniczne i merytoryczne personelu
Priorytetowa obsługa stałych klientów
Duży magazyn części zamiennych
Przejrzysta dokumentacja wykonanych usług
Telefoniczne wsparcie techniczne dla stałych klientów
Świetnie wyposażone wozy serwisowe
Telefoniczny system IVR przyjmujący zgłoszenia poza godzinami pracy biura
Naklejka z numerem klienta i kodem PIN zawsze pod ręką, dla łatwiejszego kontaktu
Jakość, której nie doświadczysz nigdzie indziej
Obsługujemy lokalizacje: Poznań, Wiry, Komorniki, Plewiska,
Opinie i realizacje
-
"Świetni, rzetelni fachowcy i życzliwi ludzie - z tym kojarzy mi się firma Elmar. Kiedy w środku listopadowego weekendu padło nam ogrzewanie domu, w trybie ratunkowym dotarł do mnie pan Bartek. Do drugiej w nocy uporał się z awarią. Rano w domu było ciepło:) Wszystkim gorąco polecam Elmar."
Katarzyna Godlewska
-
"Firma Elmar od zawsze kojarzy mi się z pełnym profesjonalizmem. Dbają o terminy przeglądów moich urządzeń wysyłając powiadomienia SMS. Wystarczy, że oddzwonię, a p. Agnieszka lub p. Bartek w miły i profesjonalny sposób umówią wizytę i odpowiedzą na wszelkie moje pytania. Chciałbym, aby wszystkie firmy działały tak, jak Elmar. Polecam ich usługi, bo korzystam od wielu lat i nigdy mnie nie zawiedli."
Krzysztof
-
"Bardzo ucieczyszła mnie informacja, że firma Elmar serwisuje również kotły Viessmann. W kilku lokalizacjach serwisują dla mnie kotły Immergas oraz ACV, ale zawsze brakowało mi takiego profesjonalizmu przy obsłudze kotłów marki Viessmann. Tym bardziej cieszę się i gratuluję decyzji. Polecam wszystkim Elmar jako rzetelnego i wiarygodnego partnera."
Andrzej
-
"Firma Elmar Sp. z o.o. dobrała rozwiązanie, zaprojektowała i zainstalowała system ogrzewania oraz chłodzenia oparty na powietrznej pompie ciepła firmy Wolf GmbH, matach kapilarnych Beka oraz automatyce OJ Electronics w naszej nieruchomości. Dodatkowo wykonała instalacje wentylacji mechanicznej wraz rekuperacją oraz wszystkie prace wodno-kananalizacyjne.
Mogę szczerze i w pełni polecić współpracę z firmą Elmar, gdyż kompetencje osób tworzących tę firmę, w szczególności Pana Bartosza Kołodziejczaka, pozwalają na stworzenie takich rozwiązań technicznych, których czasami próżno szukać na polskim rynku. Nie boją się nowych wyzwań (nawet szalonych pomysłów inwestora), a przy tym podchodzą do nich z dużą odpowiedzialnością i rzetelnością, nie torpedując ich. I to, co chyba najważniejsze, nie zostawią Cię na lodzie, nawet w sytuacji, gdy „renomowany” niemiecki producent urządzeń próbuje zapomnieć i unikać problemu, choć wcześniej akceptował rozwiązanie techniczne (tutaj jeszcze walczymy z producentem...).
Oczywiście, każdemu zdarzają się błędy (wszyscy którzy coś projektowali, budowali, obliczali, tworzyli doskonale o tym wiedzą), ale Oni nie unikają odpowiedzialności. To jest bardzo ważne i cenne! Widać, że lubią się uczyć, praca sprawia im satysfakcję i mają bardzo dobrą atmosferę we firmie.
Jeszcze jedna kwestia - bardzo dobrze działający Dział Serwisu. W sytuacji awaryjnej można się skontaktować nawet o północy w sobotę ;). A czasami, potrafią zadzwonić i zapytać się, czy aby na pewno wszystko działa dobrze, gdyż mają jeden dziwny odczyt (mają u nas zdalny dostęp do automatyki), i to jeszcze za nim użytkownik zdąży się zorientować!
Na koniec dodam, że współpracujemy od ponad 3 lat.
Elmar, tak trzymać !"
Piotr Mitkowski
-
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA SŁOWA UZNANIA I ZAPRASZAMY DO OCENIANIA NASZEJ DZIAŁALNOŚCI NA GOOGLE ORAZ FACEBOOK'u.